Najväčší portál na vyhľadávanie lekárov

Časté otázky

ONLINE objednanie je veľmi praktická služba, nemusím sa pokúšať dovolať do ambulancie a vyberiem si pre mňa najvhodnejší termín.“

Mária, pacient


"Večer som hľadal lekára a telefonický kontakt na objednanie vyšetrenia. Na vašom portáli som rovno našiel aj prehľadný aktualizovaný kalendár a rovno som sa objednal na vyšetrenie. Super služba!"

Andrej, pacient

 

Na čo slúži portál NávštevaLekára.sk?

NávštevaLekára.sk poskytuje pacientom možnosť vyhľadania svojho, alebo nového lekára a jednoduché a pohodlné objednanie na vyšetrenie cez internet.

Ako si rezervujem termín vyšetrenia online?

Je to naozaj jednoduché. Vyhľadáte lekára prostredníctvom mena, špecializácie alebo mesta. Následne si zvolíte u vybraného lekára dostupný termín. Zadáte Vaše kontaktné údaje a potvrdíte rezerváciu. Po potvrdení ste objednaná/ý na vyšetrenie a lekár je ihneď informovaný o Vašej rezervácii.

Aké sú výhody objednania k lekárovi online?

Výhod objednania k lekárovi online je nespočetne veľa. Máte možnosť zvoliť termín vyšetrenia, ktorý Vám najviac vyhovuje. Objednať sa môžete non-stop a nemusíte telefonovať do ambulancie. A rôzne iné výhody.

Ako viem, že moja objednávka bola spracovaná a akceptovaná lekárom?

Všetci lekári, pri ktorých je k dispozícii kalendár na objednanie na portáli NávštevaLekára.sk aktívne spolupracujú s portálom. Po uskutočnení Vašej objednávky je lekár ihneď informovaný a automaticky Vás očakáva v ambulancii vo Vami zvolený deň a čas.

Chcem zmeniť alebo zrušiť termín. Čo mám robiť?

Stačí sa prihlásiť do „Zóna pacienta“ (vpravo hore), vyplníte svoj prihlasovací e-mail a heslo. Po prihlásení máte prehľad o všetkých svojich termínoch, pri každom termíne máte možnosť do 12 hodín od plánovaného termínu svoj termín zmeniť alebo zrušiť. Kliknite na jednu z možností a potvrďte. Následne obdržíte potvrdzujúci e-mail, v ktorom budete informovaný o zmene alebo zrušení termínu. Lekára tiež informujeme o zmene/ zrušení termínu.

Zabudol som svoje heslo. Čo mám robiť?

Ak ste zabudli svoje heslo kliknite vpravo hore na „Zóna pacienta“ a vyberte možnosť „Zabudnuté heslo“. Následne vyplníte svoj prihlasovací e-mail, na ktorý obdržíte nové heslo, ktoré si v prípade potreby viete zmeniť po prihlásení do „Moje konto“ hore, v časti „Profil“.

Čo v prípade ak dostanem e-mail o zrušení rezervácie, ale rezervácia mala byť potvrdená?

Všetky potvrdenia máte automaticky nahraté vo svojom konte, do ktorého sa stačí len prihlásiť kliknutím na hlavnej stránke v pravo hore na "Zóna pacienta" alebo v mobilnej verzii na "Menu" vpravo dole. V prípade ak ste prihlásená/ý, stačí len kliknúť na "Rezervácie". Ak aj napriek prihláseniu nenájdete potvrdený termín, kontaktujte zákaznícku podporu na pacient@navstevalekara.sk.

Hodnotenia od pacientov

Pacienti majú možnosť hodnotiť len lekárov, ktorí majú aktivované objednávanie online a hodnotia lekára až po uskutočnení rezervovaného termínu vyšetrenia. Len týmto spôsobom je možné dosiahnuť poskytovanie relevantných, overených hodnotení lekárov pacientmi. Sme radi, že túto službu vieme priniesť ako jediní na Slovensku a spolu s pacientmi a lekármi budeme zlepšovať kvalitu slovenského zdravotníctva.
 

Prečo nemajú všetci lekári aktivovaný kalendár na objednávanie?

Postupne sa registrujú na portáli nové ambulancie a robíme všetko pre to, aby čo najviac lekárov na Slovensku zdieľalo svoje kalendáre online a tým zjednodušili pacientom objednanie na vyšetrenie. Pridajte sa k budovaniu portálu NávštevaLekára.sk a informujte Vášho lekára o možnosti objednania online!

 

Prípadné ďalšie otázky, námety a pripomienky vám radi zodpovieme na pacient@navstevalekara.sk